OBCHODNÍ PODMÍNKY Nastrom Xmas s.r.o.
1. Základní údaje
Dodavatel:
Nastrom Xmas s.r.o.
Jasenice 2081, 755 01 Vsetín - Czech Republic
Tel.: + 420 605 492 767
IČ: 06340334
DIČ: CZ06340334
Bankovní spojení pro CZ: Raiffeisenbank, a.s.
č.ú.: 5024501857/5500
IBAN: CZ4355000000005024501857
SWIFT: RZBCCZP
Bankovní spojení pro EUR: Raiffeisenbank, a.s.
č. ú.: 5024501865/5500
IBAN: CZ2155000000005024501865
SWIFT: RZBCCZPP
Spisová značka: C71567 ze dne 10.08.2017 u Krajského soudu v Ostravě
Dodavatel je plátcem DPH.
Provozovna:
Nastrom Xmas s.r.o.
Jasenice 2081, 755 01 Vsetín - Czech Republic
Kontakty:
Tel.: + 420 605 492 767
E-mail: expedice@nastrom.cz; ozdoby@nastrom.cz
Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
Bankovní spojení: Raiffeisenbank, a.s.
č.ú.: 5024501857/5500
IBAN: CZ4355000000005024501857
SWIFT: RZBCCZP
2. Výběr, objednání a způsob úhrady zboží
Seznam zboží uvedeného na stránkách www.nastrom.cz je katalogem běžně vyráběného zboží. Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží, dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky a bude stanoven orientační termín dodání. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v e-shopu www.nastrom.cz a při ostatních nákupech na základě objednávek uzavíraných formou e-mailové korespondence, telefonů či písemně zaslaných objednávek u výše uvedeného prodávajícího. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (tj. kupujících).
Výběr zboží
Před objednáním si kupující pečlivě vybere zboží, nebude-li mu vše jasné nebo se bude chtít více informovat, je možné se dotázat telefonicky nebo emailem na výše uvedených kontaktech.
Objednání zboží
Kupující po vybrání zboží vyplní objednávkový formulář s vyznačením způsobu platby a dodání a objednávku odešle. Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupující neprodleně obdrží od prodávajícího potvrzení o přijetí objednávky, čímž se
objednávka stane závaznou! Prodávající prověří dle objednávky dostupnost zboží a zjistí pravděpodobný termín dodání zboží. Toto oznámí emailem kupujícímu.
Způsob úhrady
Kupující si v rámci své objednávky zvolí jednu z možností uhrazení kupní ceny za zboží: poukázáním kupní ceny předem na účet prodávajícího nebo platbou na dobírku. Okamžikem zaplacení celé kupní ceny přecházejí vlastnická práva ke zboží na kupujícího.
Zrušení objednávky
Kupující i prodávající mohou bez udání důvodu zrušit objednávku kupujícího až do potvrzení objednávky prodávajícím, nebo nejpozději po oznámení pravděpodobného termínu dodání zboží. Pokud zruší objednávku prodávající, uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Důvodem může být např. zrušení výroby a pod. Zrušení objednávky může proběhnout i později, ale vždy po předchozí dohodě prodávajícího a kupujícího a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
3. Odběr a převzetí zboží
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno v co nejkratší době. Zboží bude dodáno osobním odběrem na provozovně Vsetín, poštou nebo jiným přepravcem obvykle do 10- ti pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Ve výjimečných případech může po dohodě s kupujícím být dodací lhůta delší. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám. U zboží označeného titulkem akce, novinky nebo výprodej je stav platný do vyprodání zásob nebo do odvolání.
Zaslání přepravní službou
Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodávající, a to na území České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Zboží je považováno za dodané doručením na adresu uvedenou v objednávce kupujícího.
Převzetí zboží
Kupující je povinen objednané zboží převzít a toto zaplatit.
O poškození zboží přepravní službou nás prosím informujte na e-mailové adrese expedice@nastrom.cz.
4. Doklady o nákupu
Zásilka se zbožím obsahuje fakturu - daňový doklad.
5. Odpovědnost za vady, záruka
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Prodávající dále odpovídá za vady zboží, které vzniknou po převzetí zboží kupujícím v záruční době, která činí 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží nebo jeho části způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Na požádání kupujícího potvrdí prodávající kupujícímu, a to v písemné formě, po jakou dobu, v jakém rozsahu, nese své povinnosti vyplývající z jím poskytnutého vadného plnění. Rovněž prodávající též uvede, jakým způsobem může kupující práva z vadného plnění u prodávajícího uplatnit. Kupující může po prodávajícím požadovat v případě vad, které znamenají podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na jejich odstranitelnost nebo neodstranitelnost):
- dodání nové věci bez vady nebo dodání chybějící věci
- odstranění vady opravou
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- vrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy.
Za podstatné porušení smlouvy se považuje takové porušení smlouvy, o němž strana, která smlouvu porušila, již při uzavření smlouvy, věděla nebo musela vědět, že by v případě, pokud by druhá smluvní strana takovou vadu předvídala, nikdy by smlouvu neuzavřela.
Kupující může po prodávajícím požadovat v případě vad, které znamenají nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na jejich odstranitelnost nebo neodstranitelnost):
- odstranění vady
- přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytne-li se odstranitelné vada po opravě zboží opakovaně (tj. třetí reklamace totožné vady nebo čtvrtá reklamace odlišné vady) či v případě, že má zboží nejméně tři vady současně, je kupující oprávněn uplatnit u prodávajícího výměnu předmětného zboží nebo od smlouvy odstoupit.
6. Reklamace
Pokud zákazník objeví na zakoupeném výrobku v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží.
Vadou se pro tyto účely rozumí zejména stav, kdy zboží dodané prodávajícím nemá sjednané nebo obecně očekávané vlastnosti, kdy zboží nelze užít k jeho sjednanému nebo obvyklému účelu, zboží není kompletní nebo neodpovídá jeho množství, případně jakkoli jinak neodpovídá zákonným nebo sjednaným parametrům.
Postup reklamace
Pokud chce kupující reklamovat zboží zakoupené v Nastrom Xmas s.r.o., zašle na adresu prodávajícího reklamační formulář, kde uvede název zboží, výrobní číslo, datum prodeje, prodejní sklad a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou kupujícímu zaslány informace o dalším postupu vyřízení reklamace, adresa servisního střediska či adresa, kam kupující zašle reklamované zboží, a formulář „průvodka reklamovaného zboží“.
Reklamované zboží je nezbytné zasílat v originálním nebo jiném vyhovujícím přepravním obalu, protože prodávající ani přepravní společnost neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží zpět prodávajícímu, a to v důsledku nedostatečného ochranného obalu zboží.
Vyřízení reklamace
Prodávající či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, případně jiným způsobem, který si kupující zvolí, o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude kupující vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je třicetidenní.
7. Odstoupení od smlouvy
Právo kupujícího na odstoupení od smlouvy
Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě nesplnění smluvených podmínek ze strany prodávajícího z důvodů uvedených výše.
Kupující, který nekupuje zboží za účelem obchodní nebo podnikatelské činnosti - spotřebitel, a uzavírá kupní smlouvu distančním způsobem či mimo obchodní prostory, má dále právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě nemusí kupující uvádět důvody, které jej vedou k odstoupení od smlouvy. Prodávající kupujícímu vrátí finanční částku, která bude odpovídat ceně zakoupeného zboží a vynaloženým nákladům na jeho dodání ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Vratka bude realizována stejnou metodou, jakou prodávající od kupujícího jeho platbu převzal.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodávající kupujícímu a kupující prodávajícímu veškerá přijatá plnění.
Kupující může od smlouvy odstoupit oznámením odstoupení od smlouvy prodávajícímu elektronickou formou na e-mailovou adresu ozdoby@nastrom.cz nebo prostřednictvím služeb poštovní přepravy nebo písemně v provozovně prodávajícího. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol, datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží.
Pokud již kupující zboží převzal, zašle zboží zpět do provozovny prodávajícího za těchto podmínek: - zboží musí být v odpovídajícím obalu, aby bylo zabráněno jeho poškození
- zboží nesmí být použité
- zboží nesmí být poškozené
- zboží musí být kompletní
Náklady na vrácení zboží zpět prodávajícímu nese kupující.
Pro případ, že je zboží vráceno zpět prodávajícímu poškozené porušením některé z povinností náležející kupujícímu, může prodávající uplatnit nárok na náhradu škody odpovídající míře poškození daného zboží vůči kupujícímu a započíst jej na částku určenou k vrácení kupujícímu.
8. Informace o zpracování a souhlas se zpracováním osobních údajů:
Prodávájící zpracovává osobní údaje v následujícím rozsahu:
a) jméno a příjmení, obchodní firma
b) adresa bydliště nebo sídlo společnosti
c) identifikační číslo a daňové identifikační číslo
d) telefonní číslo, e-mailová adresa
Údaje jsou zpracovávány k plnění povinností prodávajícího ze smluvního vztahu po dobu 2 let a se souhlasem kupujícího k reklamním účelům po dobu 10 let.
Ve vztahu k prováděnému zpracování osobních údajů má kupující následující práva: a) právo na přístup k osobním údajům;
b) právo na opravu;
c) právo na výmaz ("právo být zapomenut");
d) právo na omezení zpracování údajů;
e) právo vznést námitku proti zpracování; a
f) právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.
Všechna práva může kupující uplatnit tak, že nás kontaktuje na e-mailové
adrese: expedice@nastrom.cz.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Prodávající jakožto správce osobních údajů dále postupuje dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2019/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen "Nařízení GDPR")
9. Závěrečná ustanovení
Spory vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím řeší věcně a místně příslušné soudy. Kupující, který nekupuje zboží za účelem obchodní nebo podnikatelské činnosti - spotřebitel, má právo na využití mimosoudního řešení sporu u České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je zahajováno na návrh spotřebitele. Návrh je možné ze strany spotřebitele podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Dozor nad dodržováním povinností vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.
Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího těmito obchodními podmínkami výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 01.02.2021.