OBCHODNÍ PODMÍNKY Nastrom Xmas s.r.o. 

1. Základní údaje

Dodavatel: 

Nastrom Xmas s.r.o. 

Jasenice 2081, 755 01 Vsetín - Czech Republic  

Tel.: + 420 605 492 767

IČ: 06340334 

DIČ: CZ06340334 

Bankovní spojení pro CZ: Raiffeisenbank, a.s. 

č.ú.: 5024501857/5500 

IBAN: CZ4355000000005024501857 

SWIFT: RZBCCZP 

Bankovní spojení pro EUR: Raiffeisenbank, a.s. 

č. ú.: 5024501865/5500 

IBAN: CZ2155000000005024501865 

SWIFT: RZBCCZPP 

Spisová značka: C71567 ze dne 10.08.2017 u Krajského soudu v Ostravě 

Dodavatel je plátcem DPH. 

Provozovna: 

Nastrom Xmas s.r.o. 

Jasenice 2081, 755 01 Vsetín - Czech Republic  

Kontakty: 

Tel.: + 420 605 492 767

E-mail: expedice@nastrom.cz; ozdoby@nastrom.cz

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 

Bankovní spojení: Raiffeisenbank, a.s. 

č.ú.: 5024501857/5500 

IBAN: CZ4355000000005024501857 

SWIFT: RZBCCZP 

2. Výběr, objednání a způsob úhrady zboží 

Seznam zboží uvedeného na stránkách www.nastrom.cz je katalogem běžně vyráběného zboží.  Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží, dostupnost zboží bude vždy  potvrzena na základě poptávky a bude stanoven orientační termín dodání. Tyto obchodní podmínky  platí pro nákup v e-shopu www.nastrom.cz a při ostatních nákupech na základě objednávek  uzavíraných formou e-mailové korespondence, telefonů či písemně zaslaných objednávek u výše  uvedeného prodávajícího. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti  prodávajícího a jeho zákazníků (tj. kupujících). 

Výběr zboží 

Před objednáním si kupující pečlivě vybere zboží, nebude-li mu vše jasné nebo se bude chtít více  informovat, je možné se dotázat telefonicky nebo emailem na výše uvedených kontaktech. 

Objednání zboží 

Kupující po vybrání zboží vyplní objednávkový formulář s vyznačením způsobu platby a dodání a  objednávku odešle. Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupující neprodleně obdrží od prodávajícího potvrzení o přijetí objednávky, čímž se 

objednávka stane závaznou! Prodávající prověří dle objednávky dostupnost zboží a zjistí  pravděpodobný termín dodání zboží. Toto oznámí emailem kupujícímu. 

Způsob úhrady 

Kupující si v rámci své objednávky zvolí jednu z možností uhrazení kupní ceny za zboží: poukázáním  kupní ceny předem na účet prodávajícího nebo platbou na dobírku. Okamžikem zaplacení celé kupní  ceny přecházejí vlastnická práva ke zboží na kupujícího. 

Zrušení objednávky 

Kupující i prodávající mohou bez udání důvodu zrušit objednávku kupujícího až do potvrzení  objednávky prodávajícím, nebo nejpozději po oznámení pravděpodobného termínu dodání zboží.  Pokud zruší objednávku prodávající, uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Důvodem  může být např. zrušení výroby a pod. Zrušení objednávky může proběhnout i později, ale vždy po  předchozí dohodě prodávajícího a kupujícího a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

3. Odběr a převzetí zboží 

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno v co  nejkratší době. Zboží bude dodáno osobním odběrem na provozovně Vsetín, poštou nebo jiným  přepravcem obvykle do 10- ti pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Ve výjimečných  případech může po dohodě s kupujícím být dodací lhůta delší. Konkrétní způsob dodání si zvolí  kupující sám. U zboží označeného titulkem akce, novinky nebo výprodej je stav platný do vyprodání  zásob nebo do odvolání. 

Zaslání přepravní službou 

Dopravu na určenou adresu zajišťuje prodávající, a to na území České republiky. Náklady na dopravu  zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Zboží je považováno za dodané doručením na adresu  uvedenou v objednávce kupujícího. 

Převzetí zboží 

Kupující je povinen objednané zboží převzít a toto zaplatit. 

O poškození zboží přepravní službou nás prosím informujte na e-mailové adrese expedice@nastrom.cz

4. Doklady o nákupu 

Zásilka se zbožím obsahuje fakturu - daňový doklad. 

5. Odpovědnost za vady, záruka 

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá  kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, 

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající  nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy  jimi prováděné, 

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu  obvykle používá, 

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo  provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a 

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů. 

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. 

Prodávající dále odpovídá za vady zboží, které vzniknou po převzetí zboží kupujícím v záruční době,  která činí 24 měsíců. 

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení  zboží nebo jeho části způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze  považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. 

Na požádání kupujícího potvrdí prodávající kupujícímu, a to v písemné formě, po jakou dobu, v jakém  rozsahu, nese své povinnosti vyplývající z jím poskytnutého vadného plnění. Rovněž prodávající též  uvede, jakým způsobem může kupující práva z vadného plnění u prodávajícího uplatnit.  Kupující může po prodávajícím požadovat v případě vad, které znamenají podstatné porušení  smlouvy (bez ohledu na jejich odstranitelnost nebo neodstranitelnost): 

- dodání nové věci bez vady nebo dodání chybějící věci 

- odstranění vady opravou 

- přiměřenou slevu z kupní ceny 

- vrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy. 

Za podstatné porušení smlouvy se považuje takové porušení smlouvy, o němž strana, která smlouvu  porušila, již při uzavření smlouvy, věděla nebo musela vědět, že by v případě, pokud by druhá smluvní  strana takovou vadu předvídala, nikdy by smlouvu neuzavřela. 

Kupující může po prodávajícím požadovat v případě vad, které znamenají nepodstatné porušení  smlouvy (bez ohledu na jejich odstranitelnost nebo neodstranitelnost): 

- odstranění vady 

- přiměřenou slevu z kupní ceny. 

Vyskytne-li se odstranitelné vada po opravě zboží opakovaně (tj. třetí reklamace totožné vady nebo  čtvrtá reklamace odlišné vady) či v případě, že má zboží nejméně tři vady současně, je kupující  oprávněn uplatnit u prodávajícího výměnu předmětného zboží nebo od smlouvy odstoupit.

6. Reklamace 

Pokud zákazník objeví na zakoupeném výrobku v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena  jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží. 

Vadou se pro tyto účely rozumí zejména stav, kdy zboží dodané prodávajícím nemá sjednané nebo  obecně očekávané vlastnosti, kdy zboží nelze užít k jeho sjednanému nebo obvyklému účelu, zboží  není kompletní nebo neodpovídá jeho množství, případně jakkoli jinak neodpovídá zákonným nebo  sjednaným parametrům. 

Postup reklamace 

Pokud chce kupující reklamovat zboží zakoupené v Nastrom Xmas s.r.o., zašle na adresu  prodávajícího reklamační formulář, kde uvede název zboží, výrobní číslo, datum prodeje, prodejní  sklad a popis závady. Do dvou pracovních dnů budou kupujícímu zaslány informace o dalším postupu  vyřízení reklamace, adresa servisního střediska či adresa, kam kupující zašle reklamované zboží, a  formulář „průvodka reklamovaného zboží“. 

Reklamované zboží je nezbytné zasílat v originálním nebo jiném vyhovujícím přepravním obalu,  protože prodávající ani přepravní společnost neručí za případné mechanické poškození před přijetím  zboží zpět prodávajícímu, a to v důsledku nedostatečného ochranného obalu zboží.

Vyřízení reklamace

Prodávající či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení  vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, případně jiným způsobem, který si kupující zvolí, o  způsobu vyřízení reklamace. Následně bude kupující vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta  pro vyřízení reklamace je třicetidenní. 

7. Odstoupení od smlouvy 

Právo kupujícího na odstoupení od smlouvy 

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě nesplnění smluvených podmínek ze strany  prodávajícího z důvodů uvedených výše. 

Kupující, který nekupuje zboží za účelem obchodní nebo podnikatelské činnosti - spotřebitel, a  uzavírá kupní smlouvu distančním způsobem či mimo obchodní prostory, má dále právo odstoupit od  smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě nemusí kupující uvádět důvody, které jej  vedou k odstoupení od smlouvy. Prodávající kupujícímu vrátí finanční částku, která bude odpovídat  ceně zakoupeného zboží a vynaloženým nákladům na jeho dodání ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení  od smlouvy. Vratka bude realizována stejnou metodou, jakou prodávající od kupujícího jeho platbu  převzal. 

Postup v případě odstoupení od smlouvy 

Vzhledem k tomu, že odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí  prodávající kupujícímu a kupující prodávajícímu veškerá přijatá plnění. 

Kupující může od smlouvy odstoupit oznámením odstoupení od smlouvy prodávajícímu elektronickou  formou na e-mailovou adresu ozdoby@nastrom.cz nebo prostřednictvím služeb poštovní přepravy  nebo písemně v provozovně prodávajícího. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní  symbol, datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží. 

Pokud již kupující zboží převzal, zašle zboží zpět do provozovny prodávajícího za těchto podmínek: - zboží musí být v odpovídajícím obalu, aby bylo zabráněno jeho poškození 

- zboží nesmí být použité 

- zboží nesmí být poškozené 

- zboží musí být kompletní 

Náklady na vrácení zboží zpět prodávajícímu nese kupující. 

Pro případ, že je zboží vráceno zpět prodávajícímu poškozené porušením některé z povinností  náležející kupujícímu, může prodávající uplatnit nárok na náhradu škody odpovídající míře poškození  daného zboží vůči kupujícímu a započíst jej na částku určenou k vrácení kupujícímu.

8. Informace o zpracování a souhlas se zpracováním osobních údajů: 

Prodávájící zpracovává osobní údaje v následujícím rozsahu: 

a) jméno a příjmení, obchodní firma 

b) adresa bydliště nebo sídlo společnosti 

c) identifikační číslo a daňové identifikační číslo 

d) telefonní číslo, e-mailová adresa 

Údaje jsou zpracovávány k plnění povinností prodávajícího ze smluvního vztahu po dobu 2 let a se  souhlasem kupujícího k reklamním účelům po dobu 10 let. 

Ve vztahu k prováděnému zpracování osobních údajů má kupující následující práva: a) právo na přístup k osobním údajům; 

b) právo na opravu;

c) právo na výmaz ("právo být zapomenut"); 

d) právo na omezení zpracování údajů; 

e) právo vznést námitku proti zpracování; a 

f) právo podat stížnost na zpracování osobních údajů. 

Všechna práva může kupující uplatnit tak, že nás kontaktuje na e-mailové  

adrese: expedice@nastrom.cz

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při  objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě, a že je povinen  bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Prodávající jakožto správce osobních údajů dále postupuje dle Nařízení Evropského parlamentu a  Rady (EU) č. 2019/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen  "Nařízení GDPR") 

9. Závěrečná ustanovení 

Spory vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím řeší věcně a místně příslušné soudy. Kupující, který  nekupuje zboží za účelem obchodní nebo podnikatelské činnosti - spotřebitel, má právo na využití  mimosoudního řešení sporu u České obchodní inspekce (www.coi.cz). Mimosoudní řešení  spotřebitelských sporů je zahajováno na návrh spotřebitele. Návrh je možné ze strany spotřebitele  podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u  prodávajícího poprvé. 

Dozor nad dodržováním povinností vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká  obchodní inspekce (www.coi.cz). 

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a  kupujícím. 

Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího těmito obchodními podmínkami výslovně neupravené  se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č.  634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 01.02.2021.